קרדיט: Pixabay

המכונית שלכם היא חלק בלתי נפרד משגרת החיים שלכם, ועל כן אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיתקע מחוץ לרכב ולו לרגע אחד. אבל מה עושים אם יש לכם בעיות במערכת הנעילה של הרכב, ואתם לא מצליחים לשלוט בה בצורה הכי טובה שיש? במדריך הקרוב הצוות המקצועי של חברת פורצי דרך שירותי מנעולן לבית ולעסק, יסבירו לכם איך להתמודד עם האתגר בקלות יחסית.

הימנעות מבעיות במערכת הנעילה – מתחילה בתכנון

מי מאיתנו לא מצא את עצמו אי פעם, עומד מול כלי רכב נעול, ולא מצליח לפתוח את הדלתות? זו היא סיטואציה לא נעילה בלשון המעטה, שיכולה להפריע לכל שגרת היום יום שלכם וליצור בעיות קשות. אבל זו היא בעיה שאותה אתם יכולים למנוע בקלות יחסית, על ידי שכפול מפתח לרכב הכי זול, שתבצעו מבעוד מועד. אם יש כמה מפתחות, ניתן לשלול בעיה במפתח עצמו, וכך לפנות במהירות גדולה יותר לקבלת עזרה מקצועית נרחבת יותר.

מה עושים במקרה והמערכת לא עובדת?

אם ברור לכם שאתם לא יכולים לפתור את הבעיה בעזרת המפתח של הרכב, אז ברור שאי אפשר להמתין עוד רגע אחד לקבלת עזרה. בשלב הזה, ההחלטה הכי חכמה שאתם יכולים לקחת היא הפנייה אל מנעולן רכב שיציע לכם בדיקה מעמיקה של כלל המערכת. המנעולן מגיע עד אליכם עם על הכלים הטכניים ויכול אפילו לבצע פריצה לדלתות, תוך פרק זמן מינימלי.

ברכבים מתקדמים – התהליך יכול להיות קצת יותר מורכב

הפתרונות הללו מתאימים בעיקר לרכבים ישנים. המערכות של ימינו, עושות שימוש בטכנולוגיות מאוד מתקדמות וחדשניות. והמשמעות היא שגם תהליך הטיפול בתקלות במערכת הנעילה של הרכב, חייב להיות תהליך מורכב יותר. למשל, על ידי קידוד מפתח לרכב, ששומר על מערכת הנעילה חשאית, וקלה מאוד לתפעול באמצעים דיגיטליים. את המשימה הזו, אתם חייבים להפקיד רק בידיים של איש מקצוע מיומן, שיכול לשמור על רמת הדיסקרטיות המתבקשת, ועדיין להבטיח לכם סט מפתחות איכותי שישרת אתכם למשך תקופה ארוכה.

חברת פורצי דרך שירותי מנעולן לבית ולעסק, מציעה ללקוחותיה מגוון עצום של פתרונות מיוחדים בתחומי המנעולים, לבית ולרכב. אנו יכולים להבין את הצורך במהירות ולאפשר לכם לבחור את הפתרון שאתם רוצים לקבל, מבין שורת אפשרויות ארוכה מאוד, בהמלצת הצוות שלנו. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה – 054-5203722.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here