לקוקידוד מפתחות לרכב- איתמר

שחזור מפתחות לרכב יבוצע באחד משלושת המקרים הבאים:

  • המפתח שברשותכם אבד או נשבר- במקרה כזה יש צורך לעשות מפתח נוסף, תמיד יש צורך שיהיו 2 מפתחות לרכב שכן במידה וקורה משהו למפתח אחד, כמו לדוגמא שנגמרו לו הסוללות או שהוא אבד\ נגנב יש צורך במפתח ספייר לשם כך.
  • הרכב היה בשימוש של אדם אחר- במקרה והרכב שלכם היה בשימוש של אדם אחר ואתם חוששים שמא הוא שכפל את המפתח שלכם יש צורך לשחזור מפתחות לרכב.
  • אחד המפתחות נעלם- במידה ואחד מהמפתחות נעלם ואתם חוששים שמישהו לקח אותו או שהוא נגנב יש צורך בשחזור מפתחות לרכב שלכם.

שחזור מפתחות לרכב חשוב שכן הדבר יוודא את ביטחונכם ויקנה לכם שקט נפשי וידיעה שיש לכם תמיד 2 מפתחות לרכב ולא תתקעו ללא מפתח ספייר, לשם כך תוכלו לפנות לאיתמר אשר הינו מנעולן מוסמך והוא מקצוען בתחומו, איתמר יספק לכם שירותי מנעולנות ברמה הגבוהה ביותר תוך שמירה על מחיר שפוי ועל זמינות של 7\24 ובהבטחה לשירות הטוב ביותר.

לשמור על רכבכם בבטחה

במקרה ואתם חוששים מפריצה לרכב שלכם וגניבת המפתחות או שהמפתחות אינם מקוריים יש צורך בקידוד מפתחות לרכב. לקודד מפתחות לרכב זוהו אינו תהליך פשוט שכן הוא דורש מיומנות ודורש לפתוח את המפתח ולהתקין בו שבב מיוחד אשר מאפשר קידוד מיוחד של המפתח שרק מפתח מקורי של הרכב יפתח אותו. הקידוד יאפשר לכם להגדיל את הביטחון שלכם בנוגע לפריצות לרכב ויעניק לכם למעשה שקט נפשי בנושא ורוגע.

נתקעתם עם הרכב בדרום?

מנעולן רכב בבאר שבע יעזור לכם בכל מצב כאשר נתקעתם עם הרכב ואין לכם מפתח ספייר, או שהמפתח נתקע בתוך הרכב או כל מצב שמצריך פריצה לתוך הרכב עצמו, שירותי המנעולנות הינם שירותים חשובים שכן במידה והרכב שלכם נעול מכל סיבה שהיא, בין אם אבד המפתח, המפתח נשכח בתוך הרכב, או כל סיבה כזו או אחרת, יש צורך בהזמנת מנעולן רכב באר שבע אשר יספק לכם את שירותי הפריצה הראויים לכך. לשם כך תוכלו לפנות לאיתמר אשר הינו מנעולן מוסמך, איתמר יעניק לכם שירותי פריצה לרכבים, החלפת מפתחות, קידוד מפתחות לרכב ועוד, וכל זה תוך הקפדה על אמינות מקסימלית ועשיית הטוב ביותר עבור כל לקוח שלו, לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון:  050-9095388 ואשמח לעמוד לשירותכם תוך שירות 7\24.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here