מתי כדאי להחליף מנעול?

האם כדאי לי להחליף מנעול?

הרבה אנשים דורשים לדעת מהם הסיבות ומתי באמת צריך להחליף מנעול/צילינדר בדירה אז החלטנו לכתוב לכם ולשתף שתוכלו באמת להתרשם ולדעת מתי מומלץ לבצע החלפת מנעולים.

הסיבה הכי חשובה מבחינת שמירת הביטחון שלכם היא לבצע החלפת מנעול היא כאשר אתם עוברים דירה או נכנסים לדירה חדשה חשוב מאוד להחליף צילינדר מכיוון שלעולם אין לכם דרך לדעת איפה הסתובבו המפתחות של הדירה שלכם, אצל הפועלים של הקבלן, אצל מתווכים, ואפילו אצל הדיירים הקודמים לכם ולכן אין לסמוך על אף אחד מלבד עצמכם ולהחליף למנעול חדש ויחד עם זאת להימנע מלחלק מפתחות שלא לצורך.

סיבה נוספת היא כאשר המפתח לא מסתובב בקלות אחרי שכבר גמרתם ספריי שמן שלם על שימון הצילינדר, רצוי למענכם לא לחכות ולהיתקע בחוץ בשעת לילה מאוחרת ולהתחיל לחפש מנעולן זמין שיפרוץ עבורכם את המנעול ויתקן את הדלת חבל כי תיאלצו לשלם מעבר להחלפת מנעול על שאר התיקונים.

עוד סיבה היא כאשר הלך לכם אחד המפתחות של הדירה משרד או העסק לאיבוד רצוי מאוד להחליף מנעול בכדי למנוע פריצה כי ייתכן ועקבו אחריכם או יקיריכם לכן לא לחשוב פעמיים!!! ולא להגיד ״לי זה לא יקרה״ אלא לצאת מהשאננות ולהחליף צילינדר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here